Om meg

Bildet mitt
Særdeles sportsinteressert familiemann og upublisert forfatter med to og en halv skrevne bøker på samvittigheten.

tirsdag 8. juni 2010

VM minner 1

Om kort tid begynner VM i fotball.
Det er noe veldig spesielt, noe magisk over hele greiene, noe man aldri helt klarer å forklare, noe man definitivt kan forklare, forhatte lag, elskede lag, spillere som blir legender, andre spillere forsvinner inn i glemselen.

Uansett er det klart igjen for det største arrangementet!

Hvem vil overraske i år, vil favorittene innfri, hvem vil floppe?
Hvem blir toppscorer, hvem blir syndebukk i straffekonk og hvem blir utvist?

For å lade opp til VM kommer jeg til å legge ut noen av mine VM minner. Jeg starter med kanskje verdens beste lag noensinne. Hvertfall det laget som har skapt mest underholdning av alle uten å vinne.

Det legendariske VM laget til Brasil i 1982!

Hva er deres VM minner?

Til neste gang

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar